سلام بچه کن 18روز دارد زردیش 9درجه است چکار کنم

۱ پاسخ

سلام
هیچ‌کار نمی‌خواد بکنی
لباس زیاد تن بچه نکنید که گرما بخوره
مادرش شیر خشت و ترنجبین مصرف کنه

سوال های مرتبط

مامان ریان مامان ریان ۶ ماهگی
مامان فرشته 🤰 مامان فرشته 🤰 ۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی