۳ پاسخ

من میدم بهش در حد خیلی کم

اتفاقا منم امروز درست کردم ولی بخاطر شکرش ندادم.حالا ی ذره واسه مزه بده

من ک میدم حتی کیک یزدی یا کیکایی ک شکلاتی نباشه میدم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان آقا مانیار❤ مامان آقا مانیار❤ ۱ سالگی
مامان هانا🦋 مامان هانا🦋 ۱ سالگی