خانوما چند وقت بعد عکس رنگی باردار شدید با آمپول hmg

۳ پاسخ

منم عکس رنگی گرفتم این ماه امروز موعدم بود فعلا که نشدم میگن طبیعیه پریود عقب بیوفته

من این ماهه سومه که عکس رنگی گرفتم ولی امپول اینا نزدم هنوز که حامله تشدم😔

سلام عزیزم من با یکبار اقدام باردار شدم بعد از عکس رنگی .آمپول هم نزدم .گرفتگی هم نداشتم

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری