۴ پاسخ

سلام لطفا جواب منو بدید تاپیکتون‌ رو پیدا کردم، شما سنگ صفرا داشتی چی شد؟از ماه چندم متوجه شدی؟ چجور خودتو نگه داشتی تا زایمان؟؟

من سنگ صفرا دارم آنزیمامم بالا بود قرص میخورم

انزیم های کبدی اصولا برا کسی بالاست که تحرک و فعالیتش کم بوده قبل از بارداری
دیگه تو بارداری هم نشون میده بالا بودنشو

من آنزیم کبدیم بالا بود. غذاهای سرخ کردنی رو کم کردم. اومد پایین تقریبا. حالا این ماه باز آزمایش بدم

سوال های مرتبط