وزن نی نی هاتون تو انومالی چقدر بود ؟

۲۹ پاسخ

انومالی ک وزن مهم نیس کلا تا هفته ۲۸ تا ۳۲ وزن مهم نیس .
ولی فک کنم ۲۶۰

۱۷هفته ۲۱۶ گرم

۲۲۷ گرم

نی نی دختر بود یا پسر؟

234بود

۱۸ هفته ۳ روز ۲۴۰

۱۸ هفته ۲۱۰

220 بود

دوستان چندهفته باید برای انومالی بری

من ۱۹ هفته و ۵ روز بودم ۳۲۶

برای من بود ۳۲۶

۱۷هفته ۵روز رفتم وزنش۲۱۵بود

223گرم

۱۸ هفته ۲۱۹

263
18و6روز

من 18هفته 193

۱۸هفته.۲۱۰

17هفته 222

۱۸هفته۲۲۵

۲۶۰ بود ۱۸ هفته و ۴ روز

۲۳۱گرم ۱۸ هفته بودم ولی ۱۹ هفته رفتم یجا دیگه سونو دادم ساده بود سونوم نوشته بود ۲۲۰ گرم نمیدونم کدومو باور کنم این سونوها منو دیوانه کردن بقرا از سونو ان تی تا ۱۹ هفتگی یه هفته فرقشه بعد از پریودم تا ان تی ۱۰ روز فرقشه تو بهداشت هم میرم مثلا میگفت ۲۲ هفته ای سونو میگفت ۱۹ هفته ای میگم چرا اینطوریع میگن سونو خطا میزنه یکی دو هفته چیزی نیست بقران نمیدونم دقیقا الان چند هفتم

۱۷هفته و ۵روز ۲۲٠گرم

۲۴۹ گرم

۱۸ هفته و ۳ روز ۲۴۰

۱۸ هفته ۲۴۷

243

250گرم

۱۸ هفته ۲۲۰ گرم

روز اول ۱۷هفته رفتم ۲۸۰گرم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 😍آهو فسقلی😍 مامان 😍آهو فسقلی😍 ۶ ماهگی
مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان پاستیل مامان پاستیل روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری