خانمای کاشانی..دکترازاده ابوالحسنی کارش خوبه؟

۴ پاسخ

بله عزیزم دکتر من هستن راضیم از انتخابم

من دکترم خانم اقبال هستش خوشبختانه راضی‌ام ازش

چرا فروزان فرد نمیری

سلام گلم من پیشش نرفتم ولی تعریفش رو شنیدم
اتفاقا بهم پیشنهاد کردن برم مطبش ولی من نرفتم اما میگن دکتر خوبیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد