خانمای کاشانی دکتر فروزانفرد میشناسید ؟؟

۳ پاسخ

من خداروشکر مشکل ناباروری نداشتم نمی‌دونم تو اون مسائل چطوره،ولی الان تحت نظر دکتر فروزان فرد هستم،اتفاقا دکتر خوبیه،من تجربه ی سقط با ی دکتر دیگه داشتم،سر این بارداری هم همون مشکل بارداری قبلی رو داشتم،ولی خانم دکتر فروزانفرد این باربا تشخیص درست و به موقع فسقلمو بعد خدا برام نگهش داشته،من راضیم واقعا فقط مطبش خیلی شلوغه،تو برخورد اول هم یکم سرسنگین هست ولی تو جلسات بعد بسیار مهربون و خوش برخورد هستن

عزیزم اگه باردار نمیشی برو پیش هاشمی من تعریفشو برا نازایی زیاد شنیدم

عن
تا بری میگه بیا ای یو ای کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری