۵ پاسخ

به درد من نخورد اونت گرفتم

سلام بچه تون با رابط شیر میخوره؟

بدرد ما ک نخورد

من نوک نداشت سینم گفتن بگیر گرفتم بدردم نخورد

برای مادرایی که نوک سینه ندارن به نظرم خیلی خوبه

سوال های مرتبط