۵ پاسخ

من از دخترم کلی چیز دارم مونده

اره بابا الکی یه اصلا استفاده نمیشن که

منم از اون ست ها نمیخرم از بچه ی اولم میدونم خیلی هاش استفاده نمیشه این دفعه از هر کدوم دو دست میگیرم ۲ دست صفر ۲ دست ۱ ۲دست ۲ بعدشم بازم میرم میخرم دا هرچی دلم خواست اخه برا من زمستان دنیا میاد زیاد بیرون نمیرم دیگه میمونه برا عید که میرم کلی بازم میخرم به اندازه اش

من فقط ۵ تیک خریدم
ک دیجی کالا قیمت مناسب میده بقیه رو ست بلیز شلوار از شهر خودمون خریدم
ک سایز بزرگ
بهاره سایز ۱ زیاد نخری چون بچه تو رشد هسن و زود کوچیک میشن

اون ۱۹ تیکه ها الکی بود منم گرفتم. بعد دوباره رفتم تکی‌گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩵 مامان نون خامه ای🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلاجون🩷🧿 مامان نیلاجون🩷🧿 ۴ ماهگی