منم لایک کنید بیام ببینم میخام بخرم
منم چون پسرماول مرداد ب دنیا میاد ۹ تا زیر دکمه گرفتم ۱و ۲ و ۳ از هر کدوم ۳ تا بلیز و شلوارو تیشرتم از هر کدوم یدونه حدودا ۶ تا هم سرهمی گرفتم
من سایز صفر نگرفتم سایز ۱ و ۲ فقط
شاید سایز ۰ کافی باشه یا بچه شاید تپلی باشه و اندازش نشه...
سایز ۱ و ۲ خیلی کمه .حداقل ۳_۴دست لباس راحتی داشته باش حالا یا بلوز شلوار یا سرهمی و رامپر .
من راحتی و بیرونی جدا گرفتم .
من یه ست بیمارستانی سرهمی هم گرفتم سایز صفر با یه ۱۹تیکه هم کادو دادن دیگه صفر نگرفتم
بقیه رو کم گرفتی که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.