۵ پاسخ

منم لایک کنید بیام ببینم میخام بخرم

منم چون پسرم‌اول مرداد ب دنیا میاد ۹ تا زیر دکمه گرفتم ۱و ۲ و ۳ از هر کدوم ۳ تا بلیز و شلوارو تیشرتم از هر کدوم یدونه حدودا ۶ تا هم سرهمی گرفتم

من سایز صفر نگرفتم سایز ۱ و ۲ فقط

شاید سایز ۰ کافی باشه یا بچه شاید تپلی باشه و اندازش نشه...
سایز ۱ و ۲ خیلی کمه .حداقل ۳_۴دست لباس راحتی داشته باش حالا یا بلوز شلوار یا سرهمی و رامپر .
من راحتی و بیرونی جدا گرفتم .

من یه ست بیمارستانی سرهمی هم گرفتم سایز صفر با یه ۱۹تیکه هم کادو دادن دیگه صفر نگرفتم
بقیه رو کم گرفتی که

سوال های مرتبط