۱۱ پاسخ

اره خوده دکتر باید بهت بگه

اگه باشه دکترت میگه بهت

طول سرویکس

از رو متن سونو 😁 نوشته دیگه

سلام گلم خود دکتر سونو بهت میگه من تا برا سونو قلب رفتم گفت بعد با استراحت گفت خوب میشه و بچه میره بالا

previa نوشته

تو خود سونو nt می‌نویسه مثلا برای من نوشته بود جفت خلفی پرویا تشکیل شده است

گسنم گیت من الانی

دکتر بهت میگه عزیزم

توش نوشته تحتانی، اگه پایین باشه

دکتر خودش بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلوچه💚🩷 مامان آلوچه💚🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارز🌹 مامان دلارز🌹 هفته سی‌ویکم بارداری