خانما از کجا باید بفهمم جفتم پایینه یانه؟
سرویکسم توی انتی ۳۰ بود

۶ پاسخ

سرویکس من ۳۵ بود ولی تو سونو انتی فهمیدن هماتوم دارم و جفتم پایینه

سرویکس من ۳۱ بود انتی
برای شمام لب مرزه باید مواظبت کنی
اما جفت رو نمیدونم

ارتباطی باهم نداره ، من سرویکسم تو آن‌مالی ۳۹ بود ولی جفتم یکم پایین بود دکتر گفتن کار سنگین نکن تا بیاد بالا

سرویکس منم ۳۱ بود تو انتی ولی حرفی از جفتمم نزد

به من انتی گفت پایینه . آنومالی هم بهت میگه

بری آنومالی بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارز🌹 مامان دلارز🌹 هفته سی‌ویکم بارداری