شماها چه مغزیجاتی میدین به نی نیهاتون؟؟

۳ پاسخ

بادوم درختی خیلی کم.چون زیاد بدم حساسیت نشون میده.
و پسته
اما پودر نارگیل و سنجد و کنجد بیشتر بهش میدم.

روزی یدونه بادوم درختی و یدونه پسته میدم بهش

من گردو بادام پسته پودر کردم روی مواد غذایی مثل خرما یا حالا فرنی وایچیزا میریزم...یا بستنی خونگی

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان شایان کوچولو مامان شایان کوچولو ۹ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی