چرا من هنوز حرکات بچه رو حس نمیکنمممممم🥲

۱۲ پاسخ

منم با اینکه جفتم خلفی و بارداری سومم هست هنوز چیزی حس نکردم فقط گاهی شکمم خیلی سفت میشه

منم جفتم قدامیه . بچه اولمه که دخمله💖
اهر هفته ۱۶ دو سه بار حرکت نسبتا محکم حس کردم اما به بعدش خیلی دیر به دیر و خیلی خیلی ضعیف ....
از کی دیگه واضح تر حسش میکنم
همش نگرانم چرا دیگه زیاد حسش نمیکنم
حتی بعد از خوردن نوشیدنی شیرین به پهلوی چپ که دراز میکشم بازم فرقی نداره

منم سر دخترم ۲۲/۲۳حس کردم

منممممممممم🥲🥲🥲

حالا صبر کن حس کنی دیگ ی ساعت تکون نخوره دلت هزار راه میره😁

نگران نباش عزیزم منم همینطور جفتمم خلفی

اگه بچه اولت باشه و جفت قدامی هست کمی طول میکشه

بچت دخمله یا پسر

از هفته 23 ب بعد

حتمن بچه دختره حس نمیکنی اخه میگن دخترا اروم ترن

منم):

منم از هفته ۲۱، ۲۲ حس کردم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری