۶ پاسخ

منم دارم یدفه ای بدددجور میگیره گریم در میاد😓 بعدش استرس میگیرم

منم دارم واقعا اذیت کنندس

منم دارم این دردارو ادم استرس میگیرههه

منم این دردهارو دارم واقعا خسته کننده ست

نمیدونم والا بعضیا میگن تا ۱۳ هفته هس

تا آخر ۸ هفته داشتم من کم کم بهتر شد ....ولی بعدش دردای دیگه رو تجربه میکنی 🤭

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان آنیسا و علیسان مامان آنیسا و علیسان هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری