خانوما من یکم کمردرد پریودی دارم طبیعه

۲ پاسخ

منم بعضی موقع دارم اون واسه اینه که بچه می‌چرخه واسه همون شما هم در این هفته حرکت جنین رو آرم حس میکنید

منم خیلی داشتم ولی در حد کم شدید میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم و دخترم مامان پسرم و دخترم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی