۷ پاسخ

منم چهار تا از اینا گرفتم اندازه های مختلف

مبارکش باشه یومامی تنها برندی بود ک دخترمن گرفت😅

اگه یه قطره گرفتی خوبه شیر غلیظ تراز آبه

چند گرفتی عزیزم

من دوستم ازینا داشت یک قطره راضی بود می‌گفت خوبه بچش هم میگیره

وییییی چ خوشگله مبارک باشههه

عزیزم منم برای دخترم همین مارک و مدل رو خریدم فقط سفید😍

چ کوچولوعه😅😅

سوال های مرتبط

مامان آوا💜 مامان آوا💜 ۷ ماهگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۸ ماهگی
مامان 😍😍آرام 😍😍 مامان 😍😍آرام 😍😍 ۴ ماهگی