۱۲ پاسخ

من خاب دوست دارم بدن خستس بخاطر هورمونامون

اصولا دختر خواب زیاد داره

اوایل بارداری وقتی خسته باشی بیحال باشی میگن دختره

من زیاد می‌خوابیدم بهم میگفتن دختره بازم نمی‌دونم
البته نی نیمم دختره

نمیدونم
من کم خواب شدم🤦‍♀️

نه عزیزم
منم اوایلش خیلی می‌خوابیدم
اما الان دیگه شبها خوابم نمیبره

نه عزیزم ربطی نداره

نه همه بیحالن امسال

والا چی بگم
من سر دخترام زیاد میخابیدم
اما سر این اصلا نمیخابم حالا نمیدونم تا هفته اینده

همه مامان باردار ها خوابالون😂

ربطی نداره عزیزم

نه چه ربطی داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫀امیرعباس مامان 🫀امیرعباس هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلسا و تو دلی مامان دلسا و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری