۲ پاسخ

دمنوش آویشن خوبه

فقط استامینوفن ساده
و البته داروهای گیاهی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی