من امروز نتیجه گرفتم تو تایپ هام گذاشتم ببین
خودش افتاد 😍😍👍
بله هم تو بارداري اول هم توي دوم همونا دوباره گوشتي شد چند وقت بعدزايمان برميگرده به سايز قبل
منم زدمروبیکینیم پرشده ولی برامن کوچیکاش اندازه عدس هست یدونه امبزرگ خیلی سفت اندازه نخوددراومده😭😭بعضی وقتاممیخارن
عه منم ریز ریز روی حاله سینم زدم
من خیلی زدم
میره اینا؟
منم زدم
بله من چند تا زیر سینه ام زده، فکر کنم باید بعد از زایمان لیزرش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.