۵ پاسخ

من انجام دادم تو ماه ششم

من اون دفعه پرسیدم گفتن مورد نداره ولی چون دوساعت بیشتر به پشت دراز کشیده ای برای بچع خوب نیست

اره عزیزم اشکالی نداره. چسبش. رو مژه هات زده میشه به بچه اسیب نمیزنه

نه چسبش به شدت شیمیاییه و خطرناک !!! نکنی این کارو! ؟

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان 🩷🎀🖇️ مامان 🩷🎀🖇️ ۶ ماهگی
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری