۴ پاسخ

ببخشید دکترتون چی گفت ترشح صورتی، من هفته نه هستم و گاها ترشح صورتی دارم

اگه شوهرت هست میتونی بری بیمارستان ... برای تشکیل قلب رفتی؟اگه رفتی شاید دارویی چیزی بدن بهت

نگران نباش استراحت کن اگر بهتر نشدی تا شب به دکترت یا زنگ بزن یا فردا برو پیشش بهت شیاف میده نگران نباش من که خونریزی و دفع لخته داشتم چی بگم تازه هماتوم هم نداشتم معلوم نبود چی بود

منم والا ولی نه همیشه هرازگاهی اونم اندازه نقطه نه زیاد🥺

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری