۳ پاسخ

منم لکه قهوه ای دیدم رفتم ماما بهداشت گفتم بنده خدا گفت مشکلی نیست هفته دیگه ازمایش و سنو نوشت برام گفت باید سرکار نری استراحت کنی

سنو رفتی؟ شاید هماتوم داری فقط استراحت کن

منم لکه قهوه ای دیدم خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط