سلام مامانا
یخچال دوقلو چه مارکی خوبه؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ایرانی دوو ، خارجی ال جی و سامسونگ

هیمالیا

من از سال ۹۶ هیمالیا دارم.خیلی جادار و خوبه

من دو قلو جدا دارم دوو راضیم

سایت اسنوا دارم خیلی خیلی ماشاالله خوبه ۷ساله خریدیم

پارس دارم راضیم

من دیپوینت دارم راضیک

من الکترواستیل دارم راضیم

الکترو استیل و دوو خوبن

دوو عالیه

ما دوقلو دوو داریم عالی

اسنوا. سامسونگ عالین

سوال های مرتبط

مامان فسقل 🤰🏽 مامان فسقل 🤰🏽 ۲ سالگی
مامان آیکان مامان آیکان ۲ سالگی