خانوما من ترشح زیاد دارم بنظرتون طبیعیه

۳ پاسخ

زیادی ن شاید کیسه ابت نشتی داره

وای منم ترشح آبکی میاد ازم بعد شرتم بوی خیلی بدی میگیره واژنم بوی بد میده طبیعیه یا نه؟

اره عزیزم بی بو و بی رنگ طبیعیه منم دارم

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته بیست‌ودوم بارداری