۶ پاسخ

من بالای رحمم سفته انگار یجوریه

عزیزم نوار بزار سرفه کن ببین خیس میشه خدایی نکرده کیسه آب نباشه

اگر شفاف و بی رنگه خیس میشی برو تست بده حتما

توی هفته های شما منم همینطوری بودم خیلیم زیاد بود ولی باز خوب شدم...دکترم که گف اشکالی نداره ولی شماهم با دکترت بازم مشورت کن

سفیده ؟ یا بی رنگ ؟

یه نوار بهداشتی بزار سرفه کن اگه بازم ترشح داشتی برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا روزهای ابتدایی تولد