سلام خانما من یکم ترشح آبکی دارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

ترشح آبکی کم مشکلی نداره.اصلا ترشح طبیعیه

منم دارم اتفاقا

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام ❤️❤️ مامان فسقلیام ❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی