مامانا به نظرتون جنسیت نی نی من چیه

تصویر
۱۶ پاسخ

من الان ده هفته ۳ روزم کی برم سونو nt خوبه

دختر

دختر

دختر بنظرم

دقیقا چند هفته و چند روز بودی رفتی سنو عزیزم

سنو آنتی هستش جنسیت گفت چیه ؟؟

دختره

دختره

دختره عزیزم

دختر

دختره احتمالا

بر اساس نظریه نوبت میخوره دختر باشه بازم صد در صد نی

انتی رفتی ؟ چند هفته بودی؟

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

پسره

گل پسر شاید

سوال های مرتبط

مامان بنیتا😍 مامان بنیتا😍 ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کایان🧿🩵🍼🫶🏻 مامان کایان🧿🩵🍼🫶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان پرهام و آرسام مامان پرهام و آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوین جانم💗 مامان آوین جانم💗 ۷ ماهگی