خانما ببخشید ترشحات موکسی چجوریه ؟؟

۱ پاسخ

منم هفته ۳۵ این ترشحو دارم خیلی زیاد هر موقع میرم سرویس ازم میاد یاداخل لباس زیرم ایا خطر ناک؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۵ ماهگی
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان زینب امیر عباس مامان زینب امیر عباس ۶ ماهگی