سلام میگم من انقباض دارم زیر دلمم سنگینه چ بکنم اذیتممم

۲ پاسخ

شیاف پروژسترون

منم اینجورم عزیزم فکر نکنم انقباض باشه اگه سرپا بودی یا راه رفتی یا زیاد نشستی حتما برا اونه دراز بکش به پهلو اوکی میشی من که اینجور خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری