۷ پاسخ

پمپ درد نیاز نیست با شیاف و مسکن هایی ک میدن خیلی خوبه

بعد اصلا تو بیمارستان اردیبهشت پمپ درد ندارن و نمیزارن

اصلا لازم نیست پمپ درد
منم تو بیمارستان اردیبهشت سزارین شدم
با شیاف و مسکن قابل تحمل هست
وقتی بلند شی راه بری همه دردات میره

با شیاف قابل کنترل هس

مادرو کودک ک قبل عید از داروخونش گرفتیم چهارصدوخورده ای بعد اتاق عمل وصل کردن

فکر کنم ۲ و خورده ای شد برای من

میخای سزارین بشی؟

سوال های مرتبط

مامان پنـاه‍ کوچـولـو مامان پنـاه‍ کوچـولـو روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رضا 🧒🏻 مامان آقا رضا 🧒🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی