هزینه پمپ درد چقدره کسی میدونه؟

۶ پاسخ

من دکتربیهوشیم برای پمپ درد و بی‌حسی اسپینال وتشکیل پرونده کلا ۴تومن گرفت

سه تومن

بستگی ب بیمارستانش داره😂خاستی از بیرون بگیر ببر

۲ونیم حدودا

تو هر منطقه بیمارستانی متفاوته

۲.۵ اینا هست

سوال های مرتبط

مامان آقا رضا 🧒🏻 مامان آقا رضا 🧒🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی