خانما کسی قیمت پمپ درد و می‌دونه چقدره؟؟

۴ پاسخ

خودشونم مسکن بهت تزرق میکنن

اپیدورال بهتره

زایمانت طبیعی هست یا سزارین؟؟

۲تومن من دادم

سوال های مرتبط

مامان نیهادومحمدجون مامان نیهادومحمدجون ۱ ماهگی
مامان آقا رضا 🧒🏻 مامان آقا رضا 🧒🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۲ ماهگی
مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی