۵ پاسخ

پمپ درد واسه نوزاد زیاد خوب نیست از طریق شیرت میره تو بدن نوزاد سروبیحالش میکنه شیر نمیتونه بخوره قندش میفته بعد دردسرای دیگه. من خودم سزارینم یک هفته دیگه فارغ میشم دکترم گفت پمپ درد نگیر. شیاف جواب میده

تو ارومیه یک میلیونه اما وصل کردنش فک کنم هفتصد میگیرن

سه تومن

پمپ درد چیه

گفتن منسوخ شده

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۲ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان روشنا مامان روشنا ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی