کسی هست قیمت پمپ درد رو بدونه چنده؟

۶ پاسخ

بگیر فقط چ بیهوشی باشی چ از کمر سرت کنن خیلی خوبه خیلی،، اینو داری از کسی ک دوبار سزارین شده میشنوی

هر چندی بود بگیر خیلی خوبه خیلی

پمپ درد بدرد نمیخوره همونو اپیدورال بگو بزنن برات

خودت بخری دو الی سه
بعضی بیمارستان ها نمیذارن خودت ببری
خودشون بهت میدن بعدش ۵ واست فاکتور میکنن

۲ یا ۳ تومنه

دختر خالم که زایمان کرد ۲ ملیون بود فک کنم

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۲ ماهگی
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی