۳ الی ۴ تومن ولی بیمارستانی که میری شاید داشته باشه و قبول نکنه خودت آزاد بگیری بپرس ازش
من سر سزارین قبلی گرفتم
سر اینم حتما میگیرم
خیلی راضی بودم
فقط یک بار شیاف گذاشتم
من شنیدم خیلی ها راضی بودن اونای که نگرفتن بدن قوی داشتن که بدون پمپ درد اوکی بودن من خودم پمپ درد میگیرم
میگن خیلی موثره ولی قیمت نمیدونم چون همه چیز افزایش خورده
خیلی خیلی تاثیر داره حتما درخواست کنبرات بزارن
حتی اگه دکترت گفت نیاز نیست
و این حرفااااااا
تقریبا همه اطرافیان توصیه کردن که حتما بگیرم
اولین باره میشنوم، یکبارمصرفه؟ کجا میزارن
فکر کنم تا وقتی که پامیشی پمپ درد بهت وصل مکنن وقتی که عمل میکنی بی حسی داری زیاد درد که احساس نمیکنی
من شنیدم یکم اثر داره شیاف بیشتر تاثیر دارع 🤭🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.