۸ پاسخ

بدون تجویز دکتر میشه مصرف کرد

مزه ش چجوریه یکی میگفت مزه جوب میده منم نگرفتم راست میگه؟

۲۷۰فکر کنم اخرین بار گ فتم اره خیلی خوبه

365 تومن

من جدیدا دو قوطی گرفتم رو یکی از قوطیا قیمت قدیم بود دویست و خورده ای یکی دیگه شون قیمت جدید خورده بود فکر کنم ۳۶۵بود

من یه ماه خوردم بازم وزنش عقبه نسبت به هفتش
روزی یه لیوان با یک پیمانه میخوردم

من امروز گرفتم۳۶۵تومن..اره تاثیر داره

۳۵۰ تقریبا

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری