جدیدا کسی پمپ درد گرفته برا سزارین؟قیمتش چنده

۸ پاسخ

من گرفتم سه تومن و بسیار توصیه میکنم ک‌بگیری ببین اتاق خصوصی نگیر ولی پمپ درد بگیر هر کی میگه نگیر دروغ میگه

۳تا ۵ ت میشه بستگی به مخدری که میزنن داره
نگیری از درد زجه خواهی زد🫠من سر اولی نگرفتم

من پمپ درد نگرفتم کلا درد هم نداشتم راحتم بعد سزارین پاشدم راه رفتم
خودشون مسکن داخل سرم تزریق میکنن من حتی بعد ترخیص هم نیاز به شیاف پیدا نکردم

من زایمان اولم نگرفتم شیاف اصلا جواب نداد آخر با هزار زور برام سرم مسکن تزریق کردن تا تونستم تحمل کنم گریه میکردم از درد اما اینبار حتما میگیرم یه خانومی هفته پیش گرفته بود از لوازم پزشکی گفت ۲/۵ شده اما هرچقدرم باشه بنظرم ارزش داره

منم سزارین شدم میخواستم بگیرم بیمارستان گفت نیازی نیست و اجازه ندادن
واقعاً هم نیاز نشد با همون شیاف دردش قابل تحمل بود

سه و نیم بود

من ۲۳ روز پیش ۴ تومن بنظرم واقعا اونقد تأثیر نداشت شیاف بهتر بود

من گرفتم ۳تومن شد دقیقا یک ماه پیش

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی