۵ پاسخ

اره اگه نگیری پشیمون میشی بخدا من تو ریکاوری دیدم اونایی ک پمپ نداشتن درد داشتن ناله میکردن ولی اونایی ک پمپ داشتن ساکت بودن یا خواب

حدود ۲ تومن منکه میخام بگیرم

خیلییی تاثیر داره، من و دوستم به فاصله ۵ روز عمل شدیم.من داشتم اون نداشت.درد شدیدی کشید و‌من با پمپ واقعا اذیت نشدم.دیگه دردای بخیه و اینا رو باید تحمل کنی که بعدا شیاف بزنی.قیمتشم ۲ تومن.

اصلا گوش نده به حرفای اینایی که میگن نگیر دردش قابل تحمل
حتما بگیر پمپ درد رو خیلی خوبه
۲ ت اینا باید باشه

میتونی تحمل کنی دردشو اصلا غیر قابل تحمل نیستش

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی