۶ پاسخ

من گرفتم خيلي خووب بود

من داشتم ولی شیاف برام خیلی بهتر جواب میداد تا پمپ

واقعا لازمه و عالیه تاثیرش من خیلی راحت بودم و اصلا دردی متوجه نشدم با وجود اون پمپ

پمپ درد عالیه واقعا برای کنترل درد عالیه تاثیری هم تو شیر دهی نداره فقط مسکن درده عزیزم

من لازمم نشد چون استانه دردم بالاس همون شیاف کافی بود برام

بنظرم که چیز خوبیه واقعا تحمل شب اول باهاش خیلی اسون میشه

سوال های مرتبط