۳ پاسخ

من پمپ درد داشتم اما مشکلی تو شیر دادن نداشتم بعد عملم پرستار نی نی رو آورد راحت شیر خورد خدا رو شکر

نه عزیزم دخترعموی من پمپ درد داشت مثل بقیه سه روز اول اینا کم میومد بعدش حل شد

کلا توی زایمان سزارین هورمون شیردیرتر ترشح میشه

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی