۹ پاسخ

پمپ درد زایمان فرق میکنه
قیمتش ۱۸۰۰تا ۲۵۰۰متغیره

درست و غلطشو نمیدونم ولی
وقتی تو بیمارستان پمپ درد خواستم
پرستاره بهم گفت که نگا برا شما هایی که قراره شیر بدین ، پمپ درد مخدر دار نمیذارن چون برا بچه ضرر داره
همین داروهاییه که تو سرماتون میزنیم
الکی پمپ درد نگیر
اون پمپ دردی که میگن واسه عمل های دیگس

فکر میکنم ۲۵۰۰شد هزینش من تو بیمارستان درد نداشم با پمپ درد مرخص هم شدم شیاف استفاده کردم دوروز

پمپ درد استفاده کنید چون بدن با بدن فرق داره
برای من که اگه نبود واقعا غیر قابل تحمل بود دردش

الان پمپ درد خوب نیست یعنی ؟؟

فک کنم پنج تومن

دردش با شیاف کنترل میشه

با شیاف قابل تحمل من واسه هردو زایمانم نداشتم پمپ درد

اصلا اونقد درد نداری که بخای پمپ درد بذاری

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ها❤️ مامان جوجه ها❤️ ۸ ماهگی
مامان آقا رضا 🧒🏻 مامان آقا رضا 🧒🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی