پمپ درد فقط براسزارین با طبیعیم میشه. بعد تامین اجتماعی داشته باشی رایگان میشه..
من ۱/۵خودش ۱/۸۰۰موادش
عالیهههه یعنی یه ذره درد نکشیدم
تا یکم میسوخت زودی دکمشو میزدم موادش میومد راحت بودم
خیلی راحت هم راه رفتم
من ۱۳بهمن گرفتم۳
من تامین اجتماعی ام گرفتم رایگان بود
۲/۵ تا ۵ متغیر هست قیمتا
اره عزیزم من بیمارستانم خصوصی بود فک کنم 3ت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.