پمپ درد جدیدا کسی گرفته هزینه اش چقدره؟

۶ پاسخ

پمپ درد فقط براسزارین با طبیعیم میشه. بعد تامین اجتماعی داشته باشی رایگان میشه..

من ۱/۵خودش ۱/۸۰۰موادش

عالیهههه یعنی یه ذره درد نکشیدم
تا یکم می‌سوخت زودی دکمشو میزدم موادش میومد راحت بودم
خیلی راحت هم راه رفتم

من ۱۳بهمن گرفتم۳

من تامین اجتماعی ام گرفتم رایگان بود

۲/۵ تا ۵ متغیر هست قیمتا

اره عزیزم من بیمارستانم خصوصی بود فک کنم 3ت شد

سوال های مرتبط

مامان آقا رضا 🧒🏻 مامان آقا رضا 🧒🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیهادومحمدجون مامان نیهادومحمدجون ۱ ماهگی