کسی تازگیا پمپ درد گرفته هزینه اش چقد

۶ پاسخ

دو تومن

عزیزم اصلا به درد نمیخوره بغل من یکی زایمان کرده بود پمپ درد داشت ولی داشت میمرد از درد اخرش انقد درد داشت براش شیاف گذاشتن حالش خوب شد گفت الکی هزینه کردم منم با شیاف بودم قابل تحمل بود دردش من خواستم پمپ بخرم دکتر نذاشت گفت به درد نمیخوره حالا اگ پولتو میخوای بندازی دور بخر حالا تصمیم با خودت عزیزم

من پارسال گرفتم موقع زایمان زیاد اثر نداشت گلم ، شیاف بیشتر اثر میکرد

بیمارستان خصوصی به من گفتن ۹ تومن

۲و نیم

یک و ششصد

سوال های مرتبط