خانما قیمت پمپ درد چقدره؟جدیدا

۷ پاسخ

پمپ درد لازم نیست برای من خود پرستار آمپول میزد شیافت ۴ ساعت استفاده میکردم

بیستم زایمان کردم پنج تومن شد

۱میلیون ۸۰۰ دادیم ۵ فروردین الان نمیدونم

فکر کنم برای من ۲/۵ بود

پمپ درد نیاز نیست شیاف کافیه

من ۴ تومن دادم

قیمت هر بیمارستان فرق میکنه از ۱/۵۰۰من شنیدم تا ۷تومان

سوال های مرتبط

مامان حلماورادوین🥰 مامان حلماورادوین🥰 ۶ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا ۸ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وچهارم بارداری