خانما پمپ درد هزینش چقدره؟

۲ پاسخ

من بیمارستان حصوصی سز شدم هزینش یک میلیون و سیصد بود عزیزم
ولی واقعا ارزش داشت
ی دکمه داشت دردم بیشتر شدنی میزدم آرومم میکرد

اهواز بیمارستان آریا ی تومن بود

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۴ ماهگی
مامان نیهادومحمدجون مامان نیهادومحمدجون ۱ ماهگی