اونایی که پمپ درد خریدید قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

بیمارستان به من گفت ۱۸۰۰

حدودا دو و خورده ای فک کنم ولی من نگرفتم درد زایمانمم قابل تحمل بود

وااای بهترین چیزیه ک میشه استفاده کرد بعد زایمان من زایمان اولم داشتم واسه این زایمانم حتما میگیرم ولی قیمتشو نمیدونم سوال منم بود

یه ماه پیش ۱۹۰۰بود من پنجشنبه زایمانمه میگیرم

یک و نیم تا دو هستش
میخواستم بخرم ولی ب من گفتن نخر بدرد نمیخوره شیاف بهتره حالا نمیدونم

سمت ما حدود سه تومن میشه

فقط برای زایمان طبیعیه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهفتم بارداری