۸ پاسخ

مرداد عالیه
اینقدر مردادیها خوبن😍😉

سلام عزیزم نامت قبول کردن یافرسادن کمیسیون میشه بگی منم سز اختیاری ام استرس دهرم

خودت سزارین خاستی یا بچه با پا بود

انشالله ک میده

مردادیا خیلی رو مخن اگع میخوای پدرتو دربیاره مرداد ب دنیا بیارش. بنداز شهریور خیلی بهتره

چقدر زود ، ۳۰ مرداد دقیقا چند هفته و چند روز میشی ؟

منم هم هفته شمام برا سوم دادن بهم

انشاالله میده
دکتر کیه گلم؟

سوال های مرتبط