سلام خانم آزمایش تیروئید م هس کسی بلده

تصویر
۴ پاسخ

تیروئیدت نرماله عزیزم

هر دو نتیجه تو محدوده طبیعی هستن نشان میده که عملکرد تیروئید در حالت عادیه ولی نتیجه تفسیری رو دکتر باید بگه

یکم کم‌ کاره باید قرص لووتیرکسین بخوری برو متحصص غدد

یکم کم کاره نرمال باید ۲ اینا باشه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان ۱ ماهگی
مامان مهرسام و تو دلی مامان مهرسام و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم ۶ ماهگی
مامان نی نی ما مامان نی نی ما هفته بیست‌وهشتم بارداری