با نوزاد دوماهه حرف میزنید میخنده؟

۳ پاسخ

بله
دوست داره باهاش حرف بزنیم اونم تکون بخوره و بخندع

دختر من هم میخنده هم کلمه مثله اقو گی اگی هم میگه البته از یک ماهگی شروع کرد

اره یه کم

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 ۱۶ ماهگی